Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Вергун С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Урывский Л. А. Исследование экстремумов производительности в дискретных каналах связи с кодированием [Електронний ресурс] / Л. А. Урывский, Е. А. Прокопенко, С. Н. Вергун // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. - 2014. - № 5. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2014_5_5 Произведено исследование экстремумов производительности систем передачи бинарных сигналов на основе анализа взаимосвязи скорости передачи символов в канале и вероятности ошибки, производительности и пропускной способности в дискретном канале при использовании избыточного кодирования. Исследованы пути поддержания требуемой достоверности передачи сообщений. Определены значения максимальной производительности канала передачи дискретных сообщений при известных энергетических характеристиках и длине блока помехоустойчивого кода.
| 2. |
Вергун С. І. Транспортна жандармерія доби "Великих реформ" 1860–70-х рр. у Російській імперії [Електронний ресурс] / С. І. Вергун // Гуржіївські історичні читання. - 2013. - Вип. 6. - С. 348-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gurit_2013_6_133
| 3. |
Уривський Л. О. Аналіз продуктивності завадозахищених систем передавання дискретної інформації [Електронний ресурс] / Л. О. Уривський, А. В. Мошинська, С. М. Вергун // Наукові вісті Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 2. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NVKPI_2016_2_3 Мета роботи - аналіз продуктивності дискретного каналу зв'язку через виявлення закономірностей поведінки достовірності демодульованих сигналів багатопозиційної маніпуляції при використанні надлишкових завадостійких кодів. Оцінку пропускної здатності та пошук екстремуму продуктивності проведено за умов поступового збільшення швидкості передачі символів. Потенційну завадостійкість оцінено заданим значенням імовірності помилки pбіт у каналі передачі зі сталими параметрами за впливі флуктуаційної завади типу білого гауссового шуму, яка досягається за рахунок корегування достовірності на виході демодулятора за допомогою завадостійкого коду. Аналіз залежностей пропускної здатності та продуктивності без кодування та з кодуванням сигналів різної кратності маніпуляції показав наявність екстремуму за відповідних енергетичних умов у каналі. При цьому в точці екстремуму сигнали QAM-16 є продуктивнішими, ніж сигнали QAM-64. Це свідчить про раціональність використання сигналів QAM-64 у малозональних безпроводових системах (наприклад, LTE), на відміну від сигналів QAM-16, які доцільно застосовувати в крупнозональних безпроводових системах (наприклад, UMTS). Зроблено висновки, що найефективніше використання енергетичних і частотних ресурсів каналів зв'язку спостерігається в точці екстремуму продуктивності за точно визначених значень швидкості передавання, тому у випадку знаходження зліва від максимуму доцільно збільшувати швидкість передачі символів, а у випадку знаходження справа від максимуму можна зменшити енергію сигналу.
| 4. |
Вергун С. Жандармські поліційні управління залізниць в Україні: історія становлення кінологічної служби на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Вергун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 6 : Історичні науки. - 2015. - Вип. 13. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_6_2015_13_28 На основі опрацювання архівних матеріалів та великого масиву опублікованих та неопублікованих джерел досліджено функціонування інституту транспортної жандармерії залізниць України. Визначено основні етапи становлення жандармських поліційних управлінь залізниць (ЖПУЗ) та підконтрольних їм жандармських поліційних відділень залізниць (ЖПВЗ) в Україні, зміни їх службових повноважень відповідно до внутрішньополітичного становища країни. Установлено особливості кадрового забезпечення інституції. Досліджено джерела фінансування створення нових ЖПУЗ на залізницях України. Визначено, що у підпорядкуванні транспортної жандармерії залізниць для підвищення рівня безпеки у різні періоди функціонували спецпідрозділи: кінологічна служба, високомобільні загони швидкого реагування на залізницях, агентурний відділ. У роки Першої світової війни військовослужбовці ЖПУЗ отримали найбільш широкі повноваження за весь час існування інституту, а кадровий штат транспортної жандармерії залізниць був найчисельнішим серед усіх підрозділів ОКЖ. Транспортна жандармерія залізниць протягом 49 років свого функціонування на залізницях українських губерній відігравала важливу роль у правоохоронній системі Російської імперії. Жандарми ЖПУЗ та ЖПВЗ неодноразово попереджали терористичні акти на залізницях та в зонах залізничного відчуження.
| 5. |
Вергун С. Транспортна жандармерія українських губерній і проблема біженців у роки Першої світової війни [Електронний ресурс] / С. Вергун // Український історичний збірник. - 2015. - Вип. 18. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uiz_2015_18_18
|
|
|